خانما من یبوست دارم شکمم خیلی سفت کار میکنه چکار کنم؟؟؟

۸ پاسخ

روغن زیتون و آلو خیلی جواب میده

عزیزم منم مشکل داشتم هیچ چیزی هم روم جواب نداد از وقتی گیلاس میخورم عالی شدم

منم چند روزه به این درد دچار شدم سیب پخته و روغن زیتون یکم بهترم می‌کنه ولی نه خیلی تازه شربت لاکسی ژل هم میخورم 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

زردآلوبخور

لواشک. روغن زیتون. کاهو. انجیر بخیسون بخور. ببین کدوم جواب میده برات

من روغن زیتون خیییلی برام خوب بوده
تا نخورم یبوست میگیرم.
می ریزم داخل ماست یا سالاد یا روی غذا

روغن زیتون
انجیر
خاکشیر
لواشک یا آلوچه
من هر موقع آلوچه میخورم و روغن میخورم خوب میشم

الو انجیر زیتون بخور

سوال های مرتبط