قلم گاو گرفتم بعد ۴تا تیکه تقسیم کرده همشو بذارم بپزه

۳ پاسخ

اره همشو بزار تو یه قابلمه جوری که اب روشو بگیره بزار اروم اروم بپزه تا وقتیکه آبش کاملا غلیظ شد استخوناشو جدا کن بزلر تویه ظرفی بزار تو یخچال بعد که کاملا سفت شد به قسمت های ریز تقسیمش کن بزار فریزر هردفه یه تیکه بنداز تو غذاش

اره همشو من گذاشتم

اره بزار

سوال های مرتبط

مامان علیسان‌کوچلو🩵 مامان علیسان‌کوچلو🩵 ۱۶ ماهگی