قلم گاو گرفتم چجوری ژله شو بگیرم

۲ پاسخ

تو‌تاپیکام‌هست هم‌عکس هم توضیح

باید قلم هارو بزازی تو اب نمک نیم ساعت بد بشوریشون بزاری تو قابلمه بهش زردچوبه و یکم نمک و چوب دارچین و برگ بو اضافه کنی و پیاز و سیر اب بریزی تا دو وجب روی قلم ها بیاد زیرشو متوسط رو به کم میزاری پنج شیش ساعت باید بپزه وقتی کامل پخت یکم اب باید داشته باشه از صافی رد میکنی گوشت و ژل وسط قلم رو درمیاری به اب قلم اضافه میکنی با میکسر میکس میکنی میزاری یخچال ژله میشه

سوال های مرتبط

مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۲ سالگی