نه فک کنم انجیر بذار تواب جوش 7یا8ساعت بمونه یا ناشتا بخور یااخرشب هرروز 3یا4تادونه
هر صبح ناشتا دوتا لیوان آب جوش رو ب ولرم بخور
کیوی بهتره
نه گلی هر8ساعت دوتاقاشق روغن زیتون خوراکی بخور
من خیلی حالت تهوع دارم نمیدونم چیکار کنم
کیوی بهتره
بمن فقط کیوی کمک کرد،روزی ۳تا کیوی میخورم
نه عزیزم ممنوعه باعث سقط میشه
اب زیاد بخور شکم ات کار میکنه
نه دمنوش تو بارداری نباید بخوری.
سعی کن چیزای دیگه بخوری مثل انجیر
لواشک خونگی
برای بهتر کارکردن شکم روزی دو عدد صبح و شب کیوی بخورید خیلی جوابع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.