دم نوش گل محمدی میتونم بخورم ؟برای اینکه شکم بهتر کار کنه

۱۱ پاسخ

نه فک کنم انجیر بذار تواب جوش 7یا8ساعت بمونه یا ناشتا بخور یااخرشب هرروز 3یا4تادونه

هر صبح ناشتا دوتا لیوان آب جوش رو ب ولرم بخور

کیوی بهتره

نه گلی هر8ساعت دوتاقاشق روغن زیتون خوراکی بخور

من خیلی حالت تهوع دارم نمیدونم چیکار کنم

کیوی بهتره

بمن فقط کیوی کمک کرد،روزی ۳تا کیوی میخورم

نه عزیزم ممنوعه باعث سقط میشه

اب زیاد بخور‌ شکم ات کار میکنه

نه دمنوش تو بارداری نباید بخوری.
سعی کن چیزای دیگه بخوری مثل انجیر
لواشک خونگی

برای بهتر کارکردن شکم روزی دو عدد صبح و شب کیوی بخورید خیلی جوابع

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌ونهم بارداری