سلام خانوما
یسوال داشتم برای رفلاکس معده چی خوبه 🥺

۴ پاسخ

فاموتیدین

ناشتا قرص معده بخور

کپسول لانزو هر ۱۲ ساعت دکتر بهم داده ولی چون گرسنه ام میکنه زیاد نمیخورم

امپرازول ۲۰ صبح ناشتا یدونه

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان هلنا مامان هلنا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی