دوستان شیر برای رفلاکس معده خوبه؟

۸ پاسخ

ن فکر کنم بدتر میشه

فکر کنم شیر سرد خوبه

نه لبنیات بدتر میکنه

من فک کنم برا هر کسی یه چیزی جوابه
برا من ظاهرا موز جواب بود

والا میگن شیر سرد خوبه

لاکتوزشیر رفلاکسوبدترمیکنه

اگ گرم کنی عسل بزنی اره
وگرنه بدترش میکنه
بجای شیر ابجوش با عسل بخور

شیرگرم محلی وتازه با عسل معده رو اروم میکنه

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان هاناجون مامان هاناجون روزهای ابتدایی تولد
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی