دوستان با رفلاکس معده چیکار میکنید😫

۱۳ پاسخ

قرص پنتوپرازول بخور

قریونت ولا موندیم تو اسمش

طاقت میارم هر وقت دیگه از طاقتم خارجه دکتر قرص فاموتیدین داده
گفت عرق نعنا نخور خوب نیست

عصر ک میشه غذا کم بخور چای نخور ک اذیت نشی عصرهندونه نخور سعی کن صب ک بلند میشه اب جوش کنی قبل ناشتا بخوری ک شب اذیت نشی

به نام خدا نفس عمیق 😕

بچتون دختره یا پسرالان دوره رشد موهاشه واسه همین اینجوری میشی

انشالا ک خوب میشی عزیزم

یخ هم میتونی بزاری وسط سینهات تا چند دقیقه

دوتا بالش بزار زیر سرت جوری ک سرت بالا باشه تا سطح شکمت ک اسید بره پایین

واقعا حالا من عر وقت اسید معدم بزنه بالا با نعنا سریع خوب میشم

نعنا دم کن بخور

ایستادگی

به نام خدا صبوری

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان شاتوت🐣 مامان شاتوت🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ام بارداری