۶ پاسخ

وااای منم همین مشکل دارم مخصوصا اول صبح😢

من خیلی کم خمیردندون میزنم چون باعث میشه بالا بیارم

بنظرم گیاهی بگیرید وگاهی بجای خمیر دندان اب نمک استفاده کنید بهتره

مریدنت

من مریدنت ۷ میزنم یکم تنده ینی خطر نداره

سنسوداین میزنم همیشه

سوال های مرتبط

مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری