دوستان عدسی برای رفلاکس معده خوبه؟

۵ پاسخ

عدسی باعث ترش کردن میشه اذیت میکنه معده رو

خیلی مفیده ولی خب طبعش سرده

نه اصلا خوب نیست من میخورم تا دوروز معده دردم

دقیقا سوال منم بود چون منم رفلاکس دارم میخواستم ببینم خوبه یا نه 🤔

برای رفلاکس نمیدونم ولی برای خانوم باردار خیلی مفیده،فقط عدسو چند ساعت خیس کن نفخش بره،منم امشب عدسی دارم

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان هاناجون مامان هاناجون روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی🐣🌸🧿 مامان دخملی🐣🌸🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی