مشخص نمیکنه گلم من علائمم از یکی دو هفته بعد از تو شروع شد👀
نخیر منم تا شش هفته نداشتم ولی از بعدش داغونم کرد از درد معده سرگیجه حالت تهوع بدخوابی
نه منم همینو میگفتم تازه شروع ماحراست هر روز یه چی پیدا میشه که اذیتت کنه
نه عزیزم اینجوری نیست بدن تو بارداری سوپرایزت میکنه😂
علامتی مثل تهوع و اینا ممکنه دیرتر شروع بشه. من خودم اوکی بودم از هفته ۷ تهوع شروع شد
انشاالله که برات همین جور باشه
منم هیچیم نبود ولی ۶هفته رو تموم کردم علائمم شروع شد
منم ندارم عزیزم
من فقط دردای خفیف میگیره و ول میکنه
منم دیروز ی تایم ها نبود یهو برگشت
از خواب هم الان پا شدم با درد زیر شکم و نفخ
و کمی حالت تهوع بیدار شدم
من ک از خدامه علائم باشه خصوصا تهوع😶🌫️🙇♀️
ایشالا ک نداشته باشی من دارم بعضی اوقات تا لب مرگ میرم انگار نفسم بالا نمیاد بعد اوکی میشم
اره ب احتمال زیاد
خوشبحالت😩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.