منم همینجوری
اره عادیه،برو دعا کن تا اخر بی علائم باشی فقط شکمت بزرگ شه
نه عزیزم عادیه عادیه به سریا ویار ندارن منم نداشتم تا الان خوبیش هم اینه راحتی همه چی میخوری نگران نباش
منم که گهواره نوشته برام ۴ هفته و ۶ روز
ولی رفتم سونو چیزی دیده نشد
تا دیروزم درد مثه پریودای سنگین گه گاهی داشتم امروز دیگه ندارم
سوال منم هست😂
هنوز که خیلی زوده
عزیزم نگران نباش منم اول همین طوری بودم پامو گذاشتم تو ۶.۷ هفته ویارم شروع شد تا همین چند روز پیش شب و روز نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.