خانوما من هیچ علائمی ندارم عادیه؟؟
بارداری

۶ پاسخ

منم همینجوری

اره عادیه،برو دعا کن تا اخر بی علائم باشی فقط شکمت بزرگ شه

نه عزیزم عادیه عادیه به سریا ویار ندارن منم نداشتم تا الان خوبیش هم اینه راحتی همه چی میخوری نگران نباش

منم که گهواره نوشته برام ۴ هفته و ۶ روز
ولی رفتم سونو چیزی دیده نشد
تا دیروزم درد مثه پریودای سنگین گه گاهی داشتم امروز دیگه ندارم

سوال منم هست😂

هنوز که خیلی زوده

عزیزم نگران نباش منم اول همین طوری بودم پامو گذاشتم تو ۶.۷ هفته ویارم شروع شد تا همین چند روز پیش شب و روز نداشتم

سوال های مرتبط

مامان نیکان  و نورا مامان نیکان و نورا ۴ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته شانزدهم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری
مامان دلینا گلی 🩷 مامان دلینا گلی 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ‌‌‌‌‌‌ناز مامان ‌‌‌‌‌‌ناز هفته یازدهم بارداری