عزیزم منم الان هم هفته شمام...فک کنم یکم زوده...من فقط خیلی خسته هستم و همش دلم میخواد بخوابم
🤫🤫🤫🤫از ۷ هفته بیشتر حالت تهوع و اینا شروع میشه
من تا 7 هفته هیچ علائمی نداشتم بعدش شروع شد تا 11 هفته هم تموم شد حالت تهوعم
برو خدارو شکر کنما پدرمون دراومده از تهوع🤣🤣
نه منم همینطورم
نه گلم خیلیا بدون علائم هستن تا زایمان حتی و ویار ...از هفته هفت تا هشت شروع میشه گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.