خانما من هیچ علائمی ندارم ینی خطرناکه😑☹️

۶ پاسخ

عزیزم منم الان هم هفته شمام...فک کنم یکم زوده...من فقط خیلی خسته هستم و همش دلم میخواد بخوابم

🤫🤫🤫🤫از ۷ هفته بیشتر حالت تهوع و اینا شروع میشه

من تا 7 هفته هیچ علائمی نداشتم بعدش شروع شد تا 11 هفته هم تموم شد حالت تهوعم

برو خدارو شکر کنما پدرمون دراومده از تهوع🤣🤣

نه منم همینطورم

نه گلم خیلیا بدون علائم هستن تا زایمان حتی و ویار ...از هفته هفت تا هشت شروع میشه گلم

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان کیسان مامان مامان کیسان ۶ ماهگی
مامان 🐣🐣 کوچولو مامان 🐣🐣 کوچولو هفته دهم بارداری
مامان تو دِلیم😍❤️ مامان تو دِلیم😍❤️ هفته ششم بارداری