۷ پاسخ

منم باید ببرمشون😬

من یکشنبه میبرم واکسن چهار ماهگیش خیلی خوب بود خداکنه اینم مثل اون باشه براش

شنبه باید بریم

واکسن ۶ماهگی سبکه مثل ۴ ماهگی نیس نترسید

🖐شنبه باید ببرم دخترمو

من شنبه باید ببرم

من باید شنبه ببرمش واکسن بزن

سوال های مرتبط