دوستان من ۵هفته و دو روزمه بتام ۵۲۰۰ هست طبیعیه؟

۷ پاسخ

منم دو روز بعد موعود بتام۴۰۰۰بود

بله نرماله

من ۵هفته ۳۶۰۰ بود

اره عزیزم لقاحت زود تشکیل شده

اره فکر کنم قلبم تشکیل شده الان با این بتا

چه جالب من پنج هفته و یک روزمه بتام ۹۴۵

آره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نوهان 🩵👶 مامان نوهان 🩵👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته هفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته دوازدهم بارداری