۳ پاسخ

هرچی دم دست باشه😅
گاهی میوه تخمه نون پنیر بیسکویت...

میوه،مغزیجات،شیرخرما،آبمیوه،چای،میوه خشک،کیک یزدی،شکلات،ماست میوه ای،دنت،کلوچه،آب میوه،تخم مرغ آب پز

من که اوایل میخوردم همه چی خوب بودم چاق نمیشدم
از یکسالگی به بعد دیگه دخترم کم شیر میخورد ولی معده من گشاد شده بود عین چی میخورم الان نمیتونم وزن کم کنم

سوال های مرتبط

مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد