سلام مامانا دال عدس روچطوری به کوچولوم بدم؟

۳ پاسخ

من با هویج و سیب زمینی میزارم خوب بپزه بعد له میکنم خوب

من عدسی درست میکنم عدس پلو و تو سوپش میریزم

من تو سوپ میریزم

سوال های مرتبط

مامان سید امیرعلی مامان سید امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۳ ماهگی