دقیقا سوال منم است اصلن جونم نمیگیره
غذای سفره هم میدم..ولی چون کلا اون رو زیاد نمیخوره من اون رو وعده حساب نمیکنم..آخه چهار پنج قاشق پیشم وعده نمیشه
من تقریبا روزی ۵ بار جدا گونه درست میکنم و با حوصله بهش میدم..من خسته نمیشم و دوس دارم
نمیدونم چرا همسرم اعتراض داره😅
من هر چی خودمون میخوریم میدم بهش. فقط یه دوماهی غذا جدا درست کردم.
چرا جدا غذای سفره بده یکسالشه تقریبا دیگه
من صبح ک بعد از صبحونش میخوابه ناهارشامشو درست میکنم میذاذم رو گاز اماده شه
کاری نداره میریزی مواد رو میپزه اخرم من با پشت چنگال له میکنم خودش غذای سفره رو دوست داره اما جدا میزارم واسش
من جدا نهایت یه اتمیل یا یه سوپ ساده
اگه وقت نداری ناهارو شامشو یجور بده برای صبحانم یه چیز راحت مثه سرلاک فرنی تخم مرغ بده
من درست نمیکنم هر چی خودمون میخوریم میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.