۵ پاسخ

سلام؛ نه فقط همون موقع واکسن گریه میکنن و تمام ؛ واکسن سبکیه هیچ مراقبتی نمیخواد الحمدالله

نه میگن خیلی راحته

سلام عزیزم نه سبک هست وحتی کمپرس سرد وگرم هم نداره.استامینوفن هم نیاز نداره

ن عزیزم هیچی متوجه‌ نمیشید

نه واکسنش سبکه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۱ سالگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۱۴ ماهگی
مامان طنین مامان طنین ۱ سالگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱ سالگی
مامان جانا مامان جانا ۱ سالگی