عزیزمجای اینکه نگران باشی وذهنت همیشه درگیر بمونه واکسنبزنی بهتره اینجوری همیشه اضطراب داری.واکسن ویروس یا همون بیماری ضعیف شده هست بزنی بهتره تا نزنی.با یه دکتر مشورت کن بهتره تا دیرتر تشده بزنن
آره تو فامیل ما هس کلا بچه رو بهداشت نمیبره و واکسن اصلا نزده
عزیزم این واکسنارو نزنید همشون مضرن و عامل بیماریها پیج استاد بابایی و عوارض دیده هارو ببینید که این واکسنا هیچ خاصیتی که ندارن همشون مضرن منم تا دوماهگی نمیدونستم مضره زدم متاسفانه
سلام
شما بلخره واکسن زدین یانه؟!
شما هنوز نزدی؟!
بله من و اطرافیانم
یکی از آشناهای ما نزد برا بچش الان بچش ۱۰ ۱۱ ماهشه مریضی گرفت احیاش کردن خیلی حالش بده حالام بستریه
اره نزد الان میرضی گرفته تو بیمارستان بستریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.