دوستان توغربالکری اکو قلب حتما نیازه انجام بشه

۳ پاسخ

اره عزیزم باید انجام بدی

من آنومالی و سلفری م اوکی بود دیگه انجام ندادم

اگه دنبال لباس های تو دلی ت هستی
هم دوست داری قیمت مناسب باشه هم کیفیتش عالی باشه بیا کانال روبیکا من ببین پشیمون نمی‌شی
من آنلاین شاپ دارم
همون لباس تو مغازه گرونتر باید بخری میارم قیمت مناسب
البته همه کارهام نخ پنبه و پنبه خالص و با کیفیتن
ایدی جهت عضویت کانال روبیکا nini_heed
شماره‌ روبیکا 09016515923‪

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۰ ماهگی
مامان ماهد مامان ماهد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی
مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری