سلام مامانا میگم هویچ مشکلی نیی بخوریم

۳ پاسخ

سلام عزیز زیاده روی نکن هرچی در حد رفع هوس بخوری هیچ مشکلی نداره

همه چی کمش اشکال نداره پرخوری خوب نیس کم بخوری مشکلی نیس

نبابا بخور یکی دوتا چیزی نیس

سوال های مرتبط

مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 ۸ ماهگی
مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پارسا مامان پارسا روزهای ابتدایی تولد