من دیروزبرای بار اول جفتشونو باخودم بردم خیللی سخت و استرسی شدم
میبرم با خودم ولی یه سری جاها نمیشه برد بچه اذیت میشه
تا الان دو سه بار عروسی رفتم گذاشتم پیش مامانمم🫢
سالن زیبایی ام برم کار داشته باشم میزارم پیش مامانم
من که کلا بیشتر مواقع خونم خیلی کم پیش میاد برم بیرون اگرم برم میذارمش پیش مادرم تا حالا بچه رو به جز بهداشت و اینا جایی نبردم برای تفریح و گردش
نُــوپــا👣|آتلیه آنلاین کودک👼🏻📸
عکاسی کودک راحت و شیک، فقط با یک کلیک✨
بدون دردسر فقط با مبلغ “۵۰/۰۰۰” تومان لبخند شیرین دلبندت رو ماندگار کن🐣
عکس "رایگان" برای اولین تجربه ات بانُــوپــا👣
کالکشن تم ولنتاینمون بی نظیره❤
《تضمین اصالت و کیفیت》
برای دیدن نمونه کار به این آیدی در تلگرام پیام بدید nopa_onlinestudio
من هرجا برم باخودم میبرمش
اینجا میوهفروشی کجاست؟
من سعی میکنم زیاد بیرون نرم بیشتر کارامو شوهرم میکنه
من ک هنوز کوچولوعه خب اما ۹۰ درصد پیش مادرشوهر😁
با کفش رفته تو سبد؟ 😐
من ۹۰ درصد مواقع میبرمش
چون مامانم اینجا نیست
به مادر شوهرم اینام نمیتونم بسپارم
من ۹۰ درصد میبرم
چون دیگه هم من باید عادت کنم هم خودش
از سه روزگیش میبردم اذیت نمیکنه
فقد هر چی بزرگتر میشه بی نهایت داره فضول میشه
من دخترم پیش هیچکس نمیمونه همجا همراه خودمه
میبرمش
با خودم میبرم چون کسی پیشم نیس و اکثرا خونه ایم بیرونم بیشتر با شوهرمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.