۳ پاسخ

سلام عزیزم من یه تاپیکتون که برا قبل بود رو الان دیدم. طول ران توی سونو زده بود دو هفته عقبه. برا منم الان اینو گفتن نگران شدم. میخواستم ببینم الان خداروشکر نی نی که مشکلی نداره درسته؟ یکم نگرانم😔

من تازه درست میکنم
ولی اگه سیب زمینی نداشته باشه میتونی هم ظهر هم شب بدی

🪴با اجازه دوست عزیزم🪴
💕💎آتلیه آنلاین دیلان 💕💎
🍒با کمترین هزینه🍏
🌈🌧
عکاسی یلدایی، دندونی، بارداری، نوزادی و مجلسی.. خانوادگی.. ماهگرد.. تولد...
کیفیت بالا، قیمت مناسب🌼
🤩🧜‍♀جهت ثبت سفارش به این شماره در پیام رسان روبیکا یا واتساپ پیام بدید🎂💍

09931400960

سوال های مرتبط