ولنتاین نداریم امسال چون وجدان داریم🥲
امروز همش باهاش دعوا دارم .کمک نمیده ، منم خستم ، انگار نه انگار که بچه دو تاییمونه
بعد اين همه جوون كه رفتن همشون عشق يا عاشق يكي بودن حقيقتا دل و دماغ چيزي نداريم….❤️🩹
نوچ 😕
ما همون سال اولی که نامزد بودیم اونم من اولی خریدم فرداش اون تازه خرید
نه امسال هیچی🪽🖤
شاید شام بریم بیرون فقط
ارع عزیزم سه تا ویلا و ماشین
بلانسبت💩گرفتیم🤣🤣
هنو که خبری نیست
آره مای بیبی و پوشک🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.