کادو گرفتین 😁😁😁😁😁😁😁

کولیک

۱۰ پاسخ

ولنتاین نداریم امسال چون وجدان داریم🥲

امروز همش باهاش دعوا دارم .کمک نمیده ، منم خستم ، انگار نه انگار که بچه دو تاییمونه

بعد اين همه جوون كه رفتن همشون عشق يا عاشق يكي بودن حقيقتا دل و دماغ چيزي نداريم….❤️‍🩹

نوچ 😕

ما همون سال اولی که نامزد بودیم اونم من اولی خریدم فرداش اون تازه خرید

نه امسال هیچی🪽🖤
شاید شام بریم بیرون فقط

ارع عزیزم سه تا ویلا و ماشین

بلانسبت💩گرفتیم🤣🤣

هنو که خبری نیست

آره مای بیبی و پوشک🤣

سوال های مرتبط