مامانا ب بچه هاتون نودلیت میدین؟

۷ پاسخ

آره، تو نودلش هویج و ذرت و نخودفرنگی میریزم گاهی اوقات با مرغ درست میکنم گاهی م تو عدسی‌ش نودل خورد شده میریزم خوشش میاد از حالت رشته ایش میخوره غذاشو کامل

اره گاهی وقتا برای عصرونه و ایناش

نه
خودمونمم نمیخوریم دوس نداریم

نه واقعا ضرر داره

نه خودمم سعی میکنم کم بخورم

نه اصلا

امروز خیلی اتفاقی دخترم خورد...برای اولین بار

سوال های مرتبط

مامان ویهان❤️نریمان مامان ویهان❤️نریمان ۲ سالگی
مامان مامان پسرطلا مامان مامان پسرطلا ۳ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان دانیال مامان دانیال ۲ سالگی