۸ پاسخ

نع ندادم تاحالا

نه.

ما خودمون نمیخوریم چه برسه بچه بخوره

من همبرگر خونگي ميدم

ن عزیزم

نه عزیزم اصلا خوب نیست
خودتونم تاجایی که امکان داره نخورین

نه من نمیدم

همبرگر ک مشکلی نداره اما نودل خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان سوگل سوگند مامان سوگل سوگند ۲ سالگی