۸ پاسخ

کرم شقایق ماتیلدا بگیر خوبه و از رابط سینه استفاده کن مارک اونت من الان سینه راستم زخم شده با رابط میدم

انگاری سوراخش گشاد شده پوست انداخته نگاش میکنم حالم بد میشه

کرم شقاق ماستلا

پماد شقاق سینه بگیر از داروخونه

یه ژل هس بگیر بزن.سینه را اشتباه میگیره که زخم شده باید هاله دور سینه کامل تو دهن بچه باشه.منم سر بچه اولم همینطور بودم

بعد شیر دادن حتما یکم از شیرتو بمال ب نوک سینت

رابط سینه بگیر

فقط کره بزن بهش عالیه بهتر از کرم یا پماد

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد