خانما کدوم اسم قشنگه؟
نلین
نیلدا
اِلا
سلن
آنیا

۲۰ پاسخ

نلین فقط😍

آنیا خیلی خوش آهنگه😍😍
همشونو با صدا بلند صدا زدم قشنگترینش آنیا شد😂😂

الا چه نازه😍

بکی از فامیلامون اسم پسرش سامیار اسم دخترشم گذاشت نلین بنظرمنم نلین از همه اسمایی ک گفتی قشنگتره

سلن خیلی زیاده .ولی الا و نیلدا کم هستن

همیشه اسم الا رو دوست داشتم

آنیا😍💖

نلین..

آنیا قشنگه

آنیا
الا

آنیا نلین
سلین هم قشنگه

نلین و الا 😍

نلین. آنیا

نلین🤍

الا...

من یه گزینه داشتم 🤣🤣🤣

ولی اسم بچه را باید از ۵ماهگی انتخاب کرد که هی با اسمش صداش کرد من از روزی که فهمیدم دختره انتخاب کردم

نیلدا

سلن. نلین

خخخ خوشم میاد این ماهای آخر درگیر اسم انتخاب کردنیم 😁 نلین 💓

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آریا 💙 مامان آریا 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی