نلین فقط😍
آنیا خیلی خوش آهنگه😍😍
همشونو با صدا بلند صدا زدم قشنگترینش آنیا شد😂😂
الا چه نازه😍
بکی از فامیلامون اسم پسرش سامیار اسم دخترشم گذاشت نلین بنظرمنم نلین از همه اسمایی ک گفتی قشنگتره
سلن خیلی زیاده .ولی الا و نیلدا کم هستن
همیشه اسم الا رو دوست داشتم
آنیا😍💖
نلین..
آنیا قشنگه
آنیا
الا
آنیا نلین
سلین هم قشنگه
نلین و الا 😍
نلین. آنیا
نلین🤍
الا...
من یه گزینه داشتم 🤣🤣🤣
ولی اسم بچه را باید از ۵ماهگی انتخاب کرد که هی با اسمش صداش کرد من از روزی که فهمیدم دختره انتخاب کردم
نیلدا
سلن. نلین
خخخ خوشم میاد این ماهای آخر درگیر اسم انتخاب کردنیم 😁 نلین 💓
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.