۴ پاسخ

من از حکیم بانو پک ۶ ماهگی گرفتم خیلی خوبه

پسر من اصلا سرلاک نمیخوره بافتش رو دوست نداره انگار

دکتر به من گفت سرلاک آماده بازار به بچه ندین، حالا موندم بدم یا نه

خیلی

سوال های مرتبط

مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۶ ماهگی
مامان نیلسو🧚🏻‍♀️ مامان نیلسو🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی