جواب آزمایشم اومد تیتر بتا دادم عددش162 شده
گفت سه روز دیگه بازم بده 🥹

۱۶ پاسخ

مبارکه عزیزم بسلامتی😍😍

مبارکه عزیزمم♥🥹

مبارکههههه

ای جانم مبارک باشه عزیزدلم

مبارکه عزیز دلم
گلم اگه مشکلی نداری مثلا لکع ای چیزی لازم نیست تکرار کنی جوابش را من با دو روز تاخیر تیتر بتام 182بود دیگه تکرار نکردم چون مشکلی نداشتم خداروشکر سونو قلب 6هفته 1روز رفتم رفتم پیش دکترم برام ازمایش اینا نوشت شما هم صبر کن برو سونو قلب بازم هر جور خودت میدونی قشنگم گفتم تجربه ام را باهات درمیون بزارم

سلام عزیزم مبارکه از کی علائم داشتی و چی بود علائم هات

مبارک باشه گلم

مبارکه😍😍

مبارک باشه عزیزدلم انشالله تکرار کن بره بالاتر خیالت راحت بشه🫂

مبارک باشه واسه اینه ببینن عددش بالا می‌ره
چ علائمی داشتی؟

مبارک باشه🥹❤️

بسلامتی با چند روز تاخیر
مال من با یه روز ۲۹۷

خوب مثبته دیگه مبارکت باشی عزیزم به سلامتی بغلش کنی 😍
برای منم دعا مامان بشم این ماه

الهی عزیزمممم♥
خداروشکر 💜
انشالله بره بالا

چن روز تاخیر رفتی؟

به سلامتی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان پارسا مامان پارسا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نور چشمم🌱 مامان نور چشمم🌱 هفته بیست‌وپنجم بارداری