خانوما سلام سنو دارم چی بخورم نینیم تکون بخور؟؟؟

۹ پاسخ

نوشابه خنک

نوشابه بخور

من ک هیچیو نمیتونم نگه دارم گاهی فقط یکم کلوچه با نوشابه میخورم حس میکنم بچم خودشو تکون میده😂

ساندو با مانجو 😋😀

آبمیوه انبه یا آب پرتقال بخور کلا یه چیزه شیرین بخور حالا هر چی که دلت میخاد

رانی هلو.شکلات .اب انبه و اینطور ابمیوه ها بخور با یه تیکه شکلاتی چیزی

رانی

انومالی میری

نوشابه کوچیک

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد