۵ پاسخ

۳۵ تنگه ،۴۰ بگیر

من که چهل بلوز هاش کوتاه شلوارهاش خوبه 45میگیرم بلوز ها ش خوبه شلوارهاش بلند ولی خوب بلندتر بهتره تاکوتاهتر

آره باید 35بگیری چهل بزرگه براشون
من تازگی بیرونی گرفتم
البته لباس خونه با لباس بیرون فرق داره بیرونی ها دورس ها مدل گشاد هستن 35گرفتم
مبارکه چی گرفتی براش ؟

بنظرم چهل بگیر ۳۵ نهایت تا اول بهار اندازش باشه
البته باید ب سانتش هم توجه کنی قواره ها کوچیک بزرگه

آره من برای لیا ۴۰خریدم بزرگه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۱ سالگی