سلام مامانا چنتا پوشک سایز یک نیاز میشه؟

۱۸ پاسخ

من یه بسته کوچیک ویک بسته بزرگ استفاده کردم هنوزم باید ۱ استفاده کنم باید برم ۲بسته دیگه ۱ بخرم

روزی ۷ یا ۸ تا عوض میکنم یدونه بسته برای ۳ روز میشه 😐

من تا الان ۴ تا کی گفته یدونه و دوتا بسه ؟به وزن بچه ربط داره عزیزم نوزاد تا ۱ ماهگیش نهایت ۱ کیلو ونیم اضافه کنه پوشک ۱ وزن روش داره مثلا اگه ۵ کیلو گرم زده باشه تا۶ هم جواب میده من خودم زودتر سایز عوض میکنم که گشادتر باشه براشون

بستگی به وزن کوچولوت داره
من یه بسته ۴۰تایی تموم کردم بسته دومی نصفه شدت
بنظرم هنوزم برای من احتیاجه

من سومیو دارم استفاده میکنم

الان بچه من ۲۵روزشع این بسته تموم شد دیگع باید ۲بخرم ی کوچولو گوشه پاش میزنه سه بسته استفاده شد ۴٠تایی

من دوتا بسته 20 تایی صفر استفاده کردم سه تا بسته 40 تایی یک البته دخترمن خیلی ریزه

من ۵ یا ۶تا بسته مصرف کردم

من ۲ تا بسته ۴۰ تایی و ۱ بسته ۲۰ تایی تا الان استفاده کردم.
۲ تا بسته ۴۰ تایی هم هنوز دارم که تازه درشو باز کردم

۲ بخر ببین چجوریه تو بدنش، ۲ هم خیلی کوچیکه من الان ۳ میبندم باز حس میکنم داره کوچیک میشه

بستگى به وزن نوزاد داره
من كلا ٤ بسته استفاده كردم بسته ى آخرى تنگ بود

بستگی به بچه داره نهایتا ۳ تا

من یدونه یک استفاده کردم بسته دومی دو گرفتم

من سومین بسته رو دارم استفاده میکنم

من بسته دومم الان

من الان سومین بسته دارم استفاده میکنم

من دو تا استفاده کردم

کلا یدونه

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو🥹 مامان مامان کوچولو🥹 ۲ ماهگی