سلام مامانا ، پوشک چی خوبه بگیرم ؟؟

۴ پاسخ

مای بیبی

مای بیبی ومولفیکس بهترینه
ولی خب بیشتر به نوزادربط داره بدنش باکدوم پوشک سازگاری بیشتری داره

من مولفیکس گرفتم..ب مای بی بی حساسیت داد اخه..

بستگی داره به بچه بسازه حساسیت نده من برای پسرم نزدیک دوسالشه مای بیبی استفاده کردم خیلی راضی بود حساسیت نداد چسبش خوب بود اصلا هم نم نمیزد

سوال های مرتبط

مامان سیروان👦یه تودلی🤰 مامان سیروان👦یه تودلی🤰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان الیان گیان❤️ مامان الیان گیان❤️ ۵ ماهگی
مامان کوروش و تودلی🤰 مامان کوروش و تودلی🤰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه‌جان مامان جوجه‌جان هفته بیست‌وچهارم بارداری