من چهارماهگی ساعت ۱ ونیم ظهر تا ۲ ی بند گریه وحشتناک کرده ، بعدش بستیم پاهاشو بهتر شد
من دو ماهگی خیلی سخت بود البته اون موقعه خونه مادرم بودم تب کرد چهار ماهگی سر وقت قطره دادم گریه رو داشت ولی تب نکرد خداروشکر
من دخترم دمای بدنش همش میره بالا
منم امروز زدم شش هم سخته اصلا نمیخوابه بچه تند تند هم نفس میکشه
استامینوفن پاراکید بده عالیه سری آروم میشه
برا دختر منم سختتر از دوماهگی بود
چهارماهگی خیلی سخت بود برا پسرمنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.