علت بالا آوردن شیر چیه
لطفاً

۵ پاسخ

خانوما من نینی مو شیر میدم خواب می‌ره و آروق نمیزنه بعد یه ربع صاف نگه داشتن میخوابوننش به پهلو و پشت بالشت می‌زارم. نصف شب میبینم پا زده و صاف خوابیده سرشم صاف اگه شیر بالا بیاره میوفته تو حلقش آروق هم که نمیزنه چون خوابه چیکار کنم از وسواس همش بیدارم

اگر جهنده و شدید باشه رفلاکس
گاهی شیر زیاد میدی شکمش هم کار نمیکنه معده جا نداره شیر پس میده
گاهی سر هم سرهم شیر میدی اضافه اش رو بالا میاره
و اگر اروغش رو نزنه هم بالا میاره

اگه شیرش پنیریه ریفلاکس داره

یعنی رفلاکس نداره ؟نبرم دکتر؟

زیاد خوردن، نگرفتن عاروق

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۴ ماهگی
مامان لنا 🩷 مامان لنا 🩷 ۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۵ ماهگی
مامان آقا حسین مامان آقا حسین ۱۱ ماهگی
مامان سید ایلیا مامان سید ایلیا ۳ ماهگی