خانوما من نینی مو شیر میدم خواب میره و آروق نمیزنه بعد یه ربع صاف نگه داشتن میخوابوننش به پهلو و پشت بالشت میزارم. نصف شب میبینم پا زده و صاف خوابیده سرشم صاف اگه شیر بالا بیاره میوفته تو حلقش آروق هم که نمیزنه چون خوابه چیکار کنم از وسواس همش بیدارم
اگر جهنده و شدید باشه رفلاکس
گاهی شیر زیاد میدی شکمش هم کار نمیکنه معده جا نداره شیر پس میده
گاهی سر هم سرهم شیر میدی اضافه اش رو بالا میاره
و اگر اروغش رو نزنه هم بالا میاره
اگه شیرش پنیریه ریفلاکس داره
یعنی رفلاکس نداره ؟نبرم دکتر؟
زیاد خوردن، نگرفتن عاروق
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.