۴ پاسخ

قرص جوشان میشه بدون نسخه پزرشک بخریم بخوریم؟؟؟؟

منم ساشه میخورم خوبه

واسه من شاسه منیزیم هست

من ساشه میخوردم عالی بود
الان دیگه جواب نیست ولی سه ماهه دوم ک اوایل سه ماهه سوم واقعا تاثیر داشت روی گرفتگی هام

سوال های مرتبط

مامان تیارام مامان تیارام روزهای ابتدایی تولد
مامان بیمه امام رضا💚 مامان بیمه امام رضا💚 هفته سی‌وپنجم بارداری