۵ پاسخ

سلام دوستان من ۳۱ هفته بار دارم ازمایشات نوبت دوم رو نگرفتم مشکلی ک نداره نرم انجام ندم

چطوری عزیزم
بچه ها خوبن
توراهی اذیت نمیکنه


من شنبه بردم وزنش خوب بود13
قدش جوریکه گفت مماس برنمودار سبزه
90بود

من دخترم وزن ۱۰ ماهگی ۱۰ کیلو و نیم بود

من ۲ سال و یک ماهگی چند روز پیش بردم
قدش ۹۸
وزنش ۱۴

ماشاالله بهش وزنش که خوبه دختر من ۱۰کیلو بود البته الان بزرگ شده

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه امام رضاع مامان هدیه امام رضاع ۹ ماهگی