سلام دوستان من ۳۱ هفته بار دارم ازمایشات نوبت دوم رو نگرفتم مشکلی ک نداره نرم انجام ندم
چطوری عزیزم
بچه ها خوبن
توراهی اذیت نمیکنه
من شنبه بردم وزنش خوب بود13
قدش جوریکه گفت مماس برنمودار سبزه
90بود
من دخترم وزن ۱۰ ماهگی ۱۰ کیلو و نیم بود
من ۲ سال و یک ماهگی چند روز پیش بردم
قدش ۹۸
وزنش ۱۴
ماشاالله بهش وزنش که خوبه دختر من ۱۰کیلو بود البته الان بزرگ شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.