کسی ازمحصولات‌ ای بانو خریداری‌کرده‌چی خریدید خوب بوده

۳ پاسخ

من برای شیر خودم سرمام خریدم خوب بوده
دخترمم فرنیوه به و سیبش رو دوست داشت

من از حکیم بانو هم فرنی خرما نارگیل گرفتم. اینم خیلی خوبه. قشنگ با آب‌جوش قاطی میکنم خنک شد پسرم میخوره. ولی آی بانو باید رو گاز پخته بشه

من اکثرش رو خریدم. برای بچه من که ۷ ماهشه
سیب موز خرما. حریره بادام. به سیب تا الان دادم خوب بوده. مزه خوبی دارن

سوال های مرتبط