حتما شیر نداری اگ شیر داری یکم آب قند درست کن بزن سر سینت شیرین کن بهش بده میخوره منم همینکارو کردم واسه بچم گرفت دیگ. اگ سینه نمیگیره با قطره چکون بده ولی ب شیشه نده
دختر من اینجور بود کلا نه شیشه شیر میگرفت نه سینه خودم تا سینم یا شیشه شیر میزارم دهنش اول میگرفت بعد ول میکرد و گریه میکنه بردم دکتر گفت رفلاکس پنهان داره
دختر من وقتی خیلی خستس گریه میکنه و سینه رو نمیگیره با اینکه بهش شیشه نمیدم باید راش ببرم بخابه بعد تو خواب سینه بهش میدم
گشنه بمونه سینتو میگیره عادت کرده ب شیشه اینجوری دیگسینتو نمیگیره ها
دیگه شیشه نده
منم همینکار کردم شیشه رو گرفت
شیر خشکم بهش نمیسازه وزن نمیگیره
بزا رگریه کنه دوبار گریه کنه بار سوم سینه رو میگیره
ببین مزه اد رو دوست داره بزن نوک سینت بزارش دهنش تو پررو تر از اون باش هر بار در اورد بزار دهنش
بچه شیر خشکی خیلی سخته خیلییی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.