کاش میشد بفهمیم ک بچمون تو‌شکم سالمه چیزیش نشده و داره رشد میکنه .ت

۷ پاسخ

كاش شكممون شيشه اي بود،ميديديم چيكار ميكنه،سالمه،استرس نميزاره كه لذت بارداري رو بكنيم

بخداااا اره از انتی نمیدونم چخبره دیگ

منم همینطورم من فکر کردم فقط خودم تنهام که استرس بارداری دارم چقدر سخته واقعا مادر شدن من روزی هزار بار اگه مادرم کنارم بود کف پاشو میبوسیدم که چی کشیده

دقیقا منم همینم همش نگرانم

همون دیگه ۳هفته از انتی گذشته ۳هفته هم تا انوکالی مونده

منم همیشه میگم کاش هر رور میشد ببینیش😄

من دیروز تواین فکربودم..
الان از تهوع زیادی دارم جر میخورم..خیالم راحت شده🤢😂

سوال های مرتبط

مامان محراب مامان محراب ۵ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان مامانِ پِندار🩵🐣 مامان مامانِ پِندار🩵🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری