۳ پاسخ

سلام شیشه شیر AVNT خیلی خوبه رفلاکس نوزاد رو هم کمتر میکنه نمیزاره هوا بره داخل معدش دل درد بشه ولی یه خرده قیمتش بالاس فکر کنم بین ۸۰۰ تا ۲ تومن باشه.

ببی لند دارم بزرگه براش

بیبی لند هم قیمتش هم شکلش قشنگه

سوال های مرتبط

مامان گریپ فروت🍊 مامان گریپ فروت🍊 ۵ ماهگی