۴ پاسخ

من از بعد زایمانم تا الان میخورم هیچ مشکلی پیش نیومده هم برا خودم هم آرین
روزی دو شات میخورم.

من ی شات میخورع مشکلی پیش نیومده

بچه اصلا نمیخوابه خودت اذیت میشی

بچه تولد صبح همراهیت میکنه😂

سوال های مرتبط

مامان بچه هام❤️❤️ مامان بچه هام❤️❤️ ۱۶ ماهگی