برای غربالگری ۱۵هفته نمیخواد ناشتا باشم؟

۴ پاسخ

نه عزیزم نیاز به ناشتایی نداره من صبحونه کامل خوردم رفتم

نه ناشتایی نمیخواد من بعد صبحونه رفتم

سوال منم هست نمیدونم باید ناشتا باشم یا نه

عزیزم غربالگری ۱۸ هفته است

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه کوچولو💙 مامان جوجه کوچولو💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری