۴ پاسخ

منم معدم اینجوریه

منم معده درد ونفخ دارم

نمدونم بخدا تجربه ندارم اصلا نمی‌دونم معده کجا هست که درد بگیره هیچوقت مشکل معده نداشتم حتی نفخ

همه همینیم فقط تحمل

سوال های مرتبط