۴ پاسخ

کوکو از عطاری بگیر بعد غذا دو قاشق بخور یا زیره میگن بجویی بعد غذا خوبه

من که زایمان قبلی خیلی رعایت کردم و خدا رو شکر بچه مم اذیت نشد و خب طبیعتا خودمم کمتر اذیت شدم وقتی کولیک نداشته باشت

اره عزیزم رعایت کن و تا چند وقت نخور تا جوجه اذیت نشه

من میخورم بچم همش نفخ داره. نمیشه هیچی نخورد ک

سوال های مرتبط