۶ پاسخ

من حبوبات ماه اول‌نخوردم بعد هرچی‌مخوری بعدش عرق‌نعنا بخور

والا من اول خیلی خودمو اذیت میکردم
الان همه چی میخورم ک بچه عادت کنه دیگه
ولی نفخ حبوبات میگیرم
چیزایی هم ک باعث میشه ترش کنم نمیخورم

ینی میوه هم بده ؟😂😂من که همه چی میخورم مگه میشه نخورد اونجوری که شیر ندارم

خورشت درست کن ولی حبوبات جدا بپز .برای خودت بردار وفتی پخت و برای بقیه حبوبات بریز.
مرغ و گوشت بخور
میوه و سبزی و اینام نخورر
لبنیات نخورر
هعییی

من هر وقت غذای نفاخم باشه برنج ساده رو ترجیح میدم

من همه چی میخورم😂

سوال های مرتبط