من حبوبات ماه اولنخوردم بعد هرچیمخوری بعدش عرقنعنا بخور
والا من اول خیلی خودمو اذیت میکردم
الان همه چی میخورم ک بچه عادت کنه دیگه
ولی نفخ حبوبات میگیرم
چیزایی هم ک باعث میشه ترش کنم نمیخورم
ینی میوه هم بده ؟😂😂من که همه چی میخورم مگه میشه نخورد اونجوری که شیر ندارم
خورشت درست کن ولی حبوبات جدا بپز .برای خودت بردار وفتی پخت و برای بقیه حبوبات بریز.
مرغ و گوشت بخور
میوه و سبزی و اینام نخورر
لبنیات نخورر
هعییی
من هر وقت غذای نفاخم باشه برنج ساده رو ترجیح میدم
من همه چی میخورم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.