من همه چی خوردم و میخورم به جز گرمیجات تا ۴۰ روز بخاطر زردی نخوردم همین
مرغ، کباب، من تا ۴۰ روزگی رعایت کردم تا بچه ی کم جون بگیره، سخت هم بود از بارداری که همه چی میخوردم، افتادم تو شیردهی که اینقد رعایت سخت داره.
الان کم کم تعذیه رو دارم آزاد میکنم.
من همه چی میخورم
سبزیجات خام نخور و بپز
آبگوشتم بدون نخود بخور عالیه
انواع سوپ بجز سوپ شیر بخور
من حتی جو رو حذف نکردم بااینکه نفخ داره
مرغ ماهی بلدرچین بوقلمون گوسفند خورشت لپه رو هم حذف نکردم
هر میوه ای که کمپوت میشه رو بخور
ماهی کباب آبگوشت مربا وکره مرغ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.