من فقط چایی نبات میخورم
سعی کن هرچی با مصلح خودش بخوری.مثلا دوغ ماست پنیر با زنیان،زنیان شیر واقعا زیاد میکنه من عرقش رو میخوردم که هم از دمنوشش ضعیفتره هم اینکه یبوست میکنه عرقش چون ضعیفتر بهتر..البته پنیر با گردو عالیه.ماهی با خرما.مرغ با سیاه دونه و دارچین...
چای نبات دارچین
دمنوش زیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.