به غذا ربط داره من واقعا امتحان کردم تا یه چیز نفاخ میخورم هم خودم هم بچه بهم میریزیم ارزش نداره بخاطر هوسو شکمو بودنم بچه رو اذیت کنم سعی میکنم رعایت کنم ولی بعضی وقتا حواسم نمیشه مثلا دیروز شامی درست کردم مخلوط گوشت گاو و گوسفندی ساعت چهار خوردم بچه تنظیم شده بودا نه به بعد خواب بود ولی دیشب با کلی دردسر خوابوندیمش البته دز بی قراریش پایین بود ، بیارم آبگوشت خوردم تا صبح نخوابید و باد شکم داشت تا میذاشتم بخوابه به زور باد سریع بیدار میشد گریه میکرد
منم دیگه انقد رعایت کردم یه مدت هیچی نخوردم ولی هیچ فرقی نکرد الان همه چی میخورم دیگه سخته نمیشه خب چیزی نخورد که فقط پیازو سیر خام و نوشابه نمیخورم
دم کرده نعنا بخور میگن خیلی خوبه
از بعد ۱۰ روز کم کم غذاهارو بخورید در کنارش پودر زیره عرق نعنا سبزی خوردن مثل ریحان و نعنا مصرف کنید کم کم نی نی عادت میکنه
اصلا غذا ربطی نداره همه چی بخور
برو پیش دکتر بلوکی چهارراه پورسینا ساختمان سهند
میشه بین میکاییل و۴راه پورسینا روبرو پارکینگ
قشنگ راهنماییت میکنهاز الان جلوش وبگیر تا ۲ ۳ ماهگی ازبین بره من برای دختر بزرگم ۲ماهگی نازه رفتم پیشش تا ۸ماه گرفتار بودم یعو جیغ میزد
ولی سر نهال هواسم بوداز روز ۵بردمش قشنگ ۲ماهگی کولیک نداشت دیگه تا سه ماهگی شاید هفته ای ۲ ۳ بار گریه میکرد الانم که خدارو شکر اصلا گریهنمیکنه گوش شیطون کر
هرچی میخوزی بعدش ی قلوپ عرق کلپوره بخور
من هنوز که هنوز گوشت بز اصلا
کلا نخود عدس اینا اصلا
دیگه فقط فقط مرغ محلی با دمی گوجه با ماهی همین سه تا میخوردم بدون نمک تا 40 روز اول هنوز بعضی چبزا هم رعایت میکنم
منم واقعا .. بغل غذا فقط زیتون میخورم چون نفاخ نیست و شیر هم چرب میکنه .. گوشت و مرغ و ماهی میخورم بیشتر .. خورشت هارو نمیخورم فقط دیروز بعد مدتها قورمه سبزی خیلی هوس کرده بودم خوردم اونم مامانم کلی خیس گذاشته بود لوبیاشو🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.